Преса

День, №210, середа, 17 листопада 2010
Львів став членом European Cities Marketing

"Церемонія прийняття міста Лева до Міжнародної асоціації відбулася під час відкриття ІІ Туристичної конференції «Перемагай із Левом!», до участі в якій міське управління туризму запросило провідних експертів туристичної галузі з Великої Британії, Нідерландів, Німеччини, Польщі та Уельсу, котрі представлять своє бачення розвитку туризму у Львові та поділяться успішним досвідом різноманітних туристичних заходів на прикладі європейських міст.
Під час урочистого відкриття Міжнародної конференції представник туристичної та конвенційної ради Амстердама пан Олівер Понті оголосив про членство Львова в European Cities Marketing, вручив диплом і зазначив, що місто Лева відповідає усім вимогам, щоб приєднатись до міжнародної туристичної асоціації"
Читати статтю повністю


European Cities Marketing.com, Monday, November 22, 2010
ECM supporting Lviv Lion

"Win With The Lion" was the title of a conference in Lviv that took place from 15th to 17th November 2011. Now in its second year, the conference discussed the topic of “City tourism: creating win-win situations for stakeholders”.

 The conference focused on public and private partnerships and how partnership working expressed itself organisationally and operationally in terms of best practice and of destination marketing and visitor servicing activities. The content of the seminar was split into two main parts. The first one covered marketing a city as an urban tourism destination and the second one dealt with enhancing the quality of the visitor experience.
Читати статтю повністю

Львівські новини, 17.11.2010
Оксана Сидор: «Цьогорічний акцент конференції «Перемагай з Левом!» - брендинг та маркетинг»

"У Львові завершилась триденна друга львівська туристична конференція «Перемагай з Левом». Темою цьогорічної конференції є «Туризм. Співпраця як запорука успіху та перемоги». Участь в конференції взяли провідні експерти туристичної галузі з України, Німеччини, Польщі, Нідерландів, Великої Британії та Уельсу. Провідні експерти в рамках конференції запрезентували своє бачення розвитку туризму у Львові та поділилися власним досвідом на прикладі інших європейських міст.
В ході конференції відбувалися презентації, дискусії та обговорення, напрацювання нових ідей для налагодження подальшої співпраці між бізнесом та владою для оптимізації розвитку туристичної галузі в Україні"
Читати статтю повністю

ZAXID.NET, 16.11.2010
Львів йде у правильному напрямку в питанні брендингу

"Матіас Брандт вважає, що Львів йде у правильному напрямку в питанні брендингу. Про це він повідомив 16 листопада під час прес-конференції у Львові.
Водночас, представник Асоціації туристичного бізнесу Варшави (Warsaw Destination Alliance) Ніколас Робінсон наголосив, що важливо зробити так, аби туристи думали про Львів як про місто, у яке можна поїхати"
Читати статтю повністю

ZAXID.NET, 16.11.2010
Львів може залишитися успішним туристичним містом і після Євро-2012, - Матіас Брандт

Тенденція масових відвідин туристами Львова повинна залишитися і після проведення Євро-2012. Таке твердження висловив координатор Німецько-Українського проекту “Підтримка української влади та приймаючих міст до УЄФА Євро 2012 ТМ (Німеччина) Матіас Брандт під час конференції «Перемагай з Левом!» на тему «УЄФА Євро-2012 ТМ» - переваги для міст від масштабного спортивного заходу».
Читати статтю повністю

ZAXID.NET, 16.11.2010
Львів має розказати свою історію світові, - британський експерт

Львів має величезну і дуже цікаву історію, що складається з тисячі маленьких історій, які має кожна вулиця міста, і її вартує розказати світові. Таку думку висловив директор департаменту маркетингу Генеральної асамблеї Вельсу Роджер Прайд під час конференції «Перемагай з Левом!».
Читати статтю повністю

ZAXID.NET, 17.11.2010
Турист має почуватися у Львові, як удома, – експерт

17 листопада завершилась триденна друга львівська туристична конференція «Перемагай з Левом!». Темою цьогорічної конференції було: «Туризм. Співпраця як запорука успіху та перемоги». В ході конференції відбувалися презентації, дискусії та обговорення, напрацювання нових ідей для налагодження подальшої співпраці між бізнесом та владою для оптимізації розвитку туристичної галузі в Україні.
Однією з тез конференції було: «Турист має почуватися у Львові, як удома». Таку думку висловила одна з доповідачів конференції керівник Центру туристичної інформації Львова Олена Голишева.
Читати статтю повністю

Комсомольская Правда в Украине, 17.11.2010
Наш город первым в Украине получил членство в «European Cities Marketing»

"Кстати в Международную туристическую ассоциацию «European Cities Marketing» входит 132 города из 32 стран Европы. Это сеть городских туристических офисов. Заданием организации является увеличение потока туристов через эффективный маркетинг города.
Церемония принятия Львова в Международную ассоциацию «European Cities Marketing» состоялась во время Второй туристической конференции «Побеждай со Львом!». По словам начальника управления туризма Львовского городского совета Оксаны Сидор, ассоциация проводит также совместные маркетинговые кампании, общую презентацию, то есть город будет иметь возможность пропагандировать себя в хоршем смысле этого слова на уровне и вместе с европейскими городами…"
Читати статтю повністю

Комсомольская Правда в Украине, 17.11.2010
Львов приняли в международную ассоциацию туристических городов

Львов стал первым городом Украины, который получил членство в Международной туристической ассоциации «European Cities Marketing».
«European Cities Marketing» - это сеть городских туристических офисов. Задача организации - увеличение потока туристов через эффективный маркетинг города. «European Cities Marketing» систематически проводит обучение, встречи и конференции для участников организации.
Читати статтю повністю

Профійний туристични портал TourDom.ua, 22.11.10
Львов равняется на Краков

Львов стал первым городом Украины, вступившим в ассоциацию European Cities Marketing. Церемония принятия состоялась на Второй туристической конференции «Побеждай со Львом!», которая прошла с 15 по 17 ноября. Напомним, что в упомянутую ассоциацию входит 132 города из 32 стран Европы. По сути, это сеть городских туристических офисов, и задача объединения – увеличение потока туристов через эффективный маркетинг.
Все это – и конференция, и вступление в ассоциацию – особенно актуально в преддверии финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, часть матчей которого доверили принимать и Львову. Правда, говорят эксперты, Львову еще только предстоит доказать свою туристическую привлекательность, и это нужно учитывать,
прежде всего, городским властям, которые из подобных событий нередко создают излишний «самопиар».
Читати статтю повністю




"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN