Програма Другої львівської туристичної конференції «Перемагай з Левом!»

15-17 листопада  2010 року

"Леополіс Хол"
Торговий Центр "Опера Пасаж"
Львів, пр. Свободи, 27


Тема конференції: «Туризм. Співпраця як запорука успіху та перемоги»   

15 листопада

17.00 – 19.00

Урочисте відкриття

Вітальні слова:
Андрій Садовий, Міський голова Львова, Василь Горбаль, Голова Львівської обласної державної адміністрації

Удо Хайне, генеральний директор готелю «Леополіс», Львів, Україна

Джон Хілі, Президент “Best Destination Marketing”, письменник, викладач, консультант з питань маркетингу міст та Виконавчий директор Міжнародної асоціації “European Cities Marketing”, Шеффілд, Великобританія
Презентація: “Маркетинг міст у Західній Європі і публічно-приватне партнерство”

Оголошення про членство Львова у Міжнародній асоціації «European Cities Marketing». Вручення диплома

Прийняття з нагоди відкриття конференції


16 листопада

9.30 – Реєстрація учасників

9.30 – 9.50Адам Миколайчик
Презентація: “Бренд міста на противагу бренду події”
До УЄФА ЄВРО 2012 тм у Львові буде відбуватись  багато подій (більшого чи меншого масштабу), організованих державними та приватними компаніями. Презентація охоплює питання маркетингу подій та як ці події можуть впливати/розбудовувати бренд міста.

9.50–10.10  -  Джон Хілі
Презентація: «Маркетинг міст в Європі – теорія та практика»
Маркетинг міст у Західній Європі і способи просування міст на ринку: як найкращого місця для подорожі;  як бажаного місця для життя, роботи та інвестицій

10.10 – 10.30 - Олівер Понті
Презентація: «Маркетинг міста. Бренд «Я - Амстердам»

10.30 – 10.45 - Сесія питань-відповідей

10.45 – 11.00 – Кава-брейк

11.00–11.20 - Андрій Сидор
Презентація:  «Львів – столиця фестивалів. Події як маркетинговий інструмент промоції міста»

11.20–11.40 - Андрій Худо, Марк Зархін
Презентація: «Гастрономія  як туристичний продукт Львова»

11.40–12.00Остап Процик
Презентація: «Бренд Львова»

12.00–13.00 - Сесія питань-відповідей
                          Круглий стіл щодо брендингу Львова
13.00 – 14.00 – Перерва

14.00–14.20 –  Ксев’єр Баї
Презентація: «Культурна спадщина - фактор успіху Ам’єну як туристичного напрямку»

14.20 – 14.40 - Адам Бакмастер
Презентація: «Фактори успішного групового туризму»

14.40 -15.00 - Роджер Прайд
Презентація: «Креативний підхід до позиціонування міст»
Принципи створення бренду міст,  підхід “Challenger Branding” на прикладах з комерційної сфери та на прикладі Уельсу. Важливість залучення різних груп до процесу  творення бренду (на прикладі Уельсу)

15.00-15.20 - Олег Засадний
Презентація: «УЄФА ЄВРО 2012тм - перспективи для Львова»

15.20-15.45 – Сесія питань та відповідей

15.45-16.00 – Кава-брейк

16.00 -16.20 - Матіас Брандт
Презентація: «УЄФА ЄВРО 2012тм — переваги для міст від масштабного спортивного заходу»
В рамках презентації:  діяльність Німецько-Українського проекту “Підтримка української влади та приймаючих міст до УЄФА Євро 2012 ТМ”;  головні аспекти та цілі, які потрібно досягнути, беручи до уваги досвід Чемпіонату Світу в Німеччині у 2006 році та частково УЄФА Євро 2008 ТМ в Австрії та Швейцарії.

16.20–16.40 - Роджер Прайд
Презентація: "A Welsh Ryder Cup"
Презентація розробленої стратегії створення відчуття події та місця (на прикладі останнього турніру з гольфу  Ryder Cup в Уельсі). Розгляд методів, використаних для підвищення репутації Уельсу у світі. Висвітлення важливості створення таких умов, за яких масштабна спортивна подія має значне відлуння у часі.
 

16.40 – 17.00
Габріела Швайнбергер
Презентація: «Berlin Tourism Marketing: модель успішної співпраці між приватним та державним секторами у розвитку туризму»

17.00 – 17.40Ніколас Б. Р.   Робінсон
Презентація: “Warsaw Destination Alliance –  успішний приклад співпраці для промоції міста»

17.40 -18.00 – Сесія питань і відповідей


17 листопада

9.30–9.50 - Євген Самарцев
Презентація: “Механізми співпраці бізнесу і влади для розвитку туризму”

9.50–10.10 - Габріела Швайнбергер
Презентація: «Діяльність туристично-інформаційних центрів Берліна: покращення ефективності ТІЦів з метою розвитку туристичного напрямку» 

10.10–10.30 - Олівер Понті
Презентація: «Важливість дослідження ринку для підвищення рівня задоволення потреб туристів»

10.30 - 10.45 – Сесія питань та відповідей

10. 45 – 11.00 – Кава-брейк

11.00–11.20 - Магдалена Срока
Презентація: «Досвід публічно-приватного партнерства Агенції організації фестивалів Кракова»

11.20 -11.40Тієрі Міневські
Презентація:  «Висока якість обслуговування у ресторанному бізнесі як конкурентна перевага»

11.40 – 12.00 - Олена Голишева
Презентація: «Центр туристичної інформації – обов’язковий елемент туристичного продукту міста та відображення  його якості»

12.00–12.20 - Яніна Гаврилова
Презентація: «Досвід роботи Всеукраїнської асоціації  Туристичних інформаційних центрів та Візит-центрів. Спецпроекти для сталого розвитку ТІЦ»

12.20 – 12.40 – Сесія питань та відповідей

Закриття конференції

"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN