Доповідачі

Габріела Швайнбергер

Директор Департаменту Туристично-інформаційної інфраструктури
Berlin Tourism Marketing GmbH Німеччина
З 2007 року — директор Департаменту Туристично-інформаційної інфраструктури який включає 5 ТІЦів  та Call-центр  Berlin Tourism Marketing GmbH
Голова Робочої групи з питань туристично-інформаційних центрів Міжнародної асоціації European Cities Marketing.
З 1996 року — менеджер туристично-інформаційних центрів Berlin Tourism Marketing GmbH. Створила Департамент туристично-інформаційних центрів як комерційний підрозділ Berlin Tourism Marketing GmbH

Олена Голишева

Керівник Центру Туристичної Інформації
Львів, Україна
З 1991 і до червня 2007 року – засновник і керівник БО «Мальтійська служба допомоги у Львові».
Липень 2007 – вересень 2009 – заступник начальника управління культури і туризму Львівської міської ради.
З жовтня 2009 року – керівник центру туристичної інформації; асистент координатора проекту «Створення туристично-інформаційної інфраструктури у м. Львові» програми Добросусідства Польща-Білорусія-Україна

Яніна Гаврилова

Керівник Візит-центру Національного культурно-Мистецького та музейного комплексу «Мистецький Арсенал»
Президент Національної Асоціації Туристичних Інформаційних Центрів
Київ, Україна
З 2004 року займається проблематикою створення ТІЦ в Україні. За її особистої участю були створені деякі регіональні ТІЦ, проведені міжнародні конференції, навчальні семінари та організовані закордонні стажування для інфоспеціалістів.
Травень 2007 р. - жовтень 2010 р.  - керівник ТІЦ «Український дім», м.Київ
З листопада 2010 р. - керівник Візит-центру Національного культурно-Мистецького та музейного комплексу «Мистецький Арсенал», консультант програми USAID, партнер ПРООН / ГЕФ.

Джон Хілі

Директор “Best Destination Marketing”, письменник, викладач, консультант з питань маркетингу міст
Виконавчий директор Міжнародної асоціації “European Cities Marketing”
Шеффілд, Великобританія
Письменник, викладач, консультант з питань маркетингу міст. Починав кар'єру професором і науковим співробітником Університету Страткліда, де брав активну участь у процесі запровадження навчальних курсів і наукових досліджень у сфері туризму.
У 1990 році залишив науково-викладацьку діяльність. Створив і керував організаціями з питань маркетингу туристичних напрямків у таких містах, як Шеффілд, Ковентрі, Ворвікшір, Бірмінгем і Нотінгемшір.
У червні 2009 року заснував організацію “Best Destination Marketing”. Перша книга “Міський туризм — погляд зсередини: європейське бачення” вийде в лютому 2011 року.
У даний час виконує обов'язки виконавчого директора Міжнародної асоціації “European Cities Marketing”.

Роджер Прайд

Директор Департаменту маркетингу Welsh Assembly Government (Уряд Уельської Асамблеї)
Директор Ryder Cup Wales 2010 Ltd
Великобританія
Розробляв Маркетингову стратегію Уельсу у сфері туризму, торгівлі, інвестицій та розвитку бізнесу. Відповідає за професійний розвиток усього маркетингового персоналу Уряду Уельської Асамблеї. Радник Першого Міністра з питань стратегії бренду Уельсу.
Директор Ryder Cup Wales 2010, член Уельської Ради Королівського Британського інституту маркетингу.
Працював директором Департаменту маркетингу Туристичної ради Уельсу, під його керівництвом розроблено Маркетингову стратегію Ради. Отримав ряд відзнак за креативні та ефективні маркетингові кампанії.

Ніколас Б. Р. Робінсон
 

Асоціація туристичного бізнесу Варшави (Warsaw Destination Alliance)
Варшава, Польща
З 2004 року відповідальний за залучення нових членів Асоціації (готелі, ресторани, туристичні агенції, торгові центри, авіакомпанії, компанії оренди автомобілів, таксі та ін.).  та співпрацю з місцевою владою.
Засновник Advantage Media Company (зараз - Droufla Consultants), яка була створена у 1993 р. з метою діяльності  журналу TIME у Центрально-Східній Європі, зокрема в Польщі. Компанія володіє ексклюзивним правом  представництва журналу TIME, BBC World News, та International Herald Tribune/ New York Times Media Group.


Aдам Бакмастер

Голова департаменту Online Strategy,
Європейської асоціації туристичних операторів
Лондон, Великобританія
Голова Online Strategy з 2009 року, головні функції полягать у координації присутності ЄАТО онлайн, зокрема підтримка сайту ЄАТО ((www.etoa.org ). Асоціація розробила унікальну мережеву програму, яка дає змогу європейським покупцям та постачальникам туристичних послуг та продуктів зустрічатись під час подій протягом всього року. Також ЄТОА організовуються навчання з онлайн маркетингу для туристичних компаній.
У 2007-2009 році -  European Operations Manager, головна спеціалізація – організація групового туризму в Європі, посереднитцво між тур-операторами та владою, налагодження партнерства.

Адам Міколайчик

Президент European Place Marketing Institute
Варшава, Польща
Міжнародний експерт з територіального маркетингу, журналіст.
Протягом останніх років працював як головний редактор та виконавчий директор у “Brief for Poland” - першій медіа-консалтинговій компанії, що займається тематикою маркетингу місць.
2001-2003 р. - консультант Польської Агенції Розвитку Туризму, співавтор першої маркетингової стратегії для міст та регіонів  Польщі.
Співорганізатор Фестивалю Реклами “AdDays” у Лодзі. Викладає у Інституті післядипломної освіти у Варшавському Університеті,  курс  “Територіальний Маркетинг —  промоція міста та регіональний розвиток”.
Член журі багатьох конкурсів, зокрема, «кращий туристичний продукт» (Polish Tourist Organization competition) та «краща видавнича компанія» (Złote Formaty competition).

Євген Самарцев

Голова ради з питань туризму та курортів
Київ, Україна





Удо Хайне

Генеральний директор готелю «Леополіс» 
Львів, Україна








Матіас Брандт

Координатор Німецько-Українського проекту “Підтримка української влади та приймаючих міст до УЄФА Євро 2012 ТМ”
Німеччина
Останніх 25 років працює у сфері маркетингу та зв'язків з громадськістю у багатьох країнах світу,  з клієнтами як  державного, так і приватного сектору.
Одним з останніх проектів є створення Німецько-Болгарського центру професійної підготовки в Болгарії.
Радник семи держав Східної Європи у підготовці до виставки в Ганновері у 2000 р.
Партнер у розробці та втіленні програм розвитку для різних економічних сегментів у багатьох країнах Центральної та Південно-Східної Європи.
З травня 2010 року  -  координатор німецько-української Програми співпраці, метою якої є підтримка розвитку туризму в Україні та інших чотирьох приймаючих містах ЄВРО 2012, розвиток бренду міста та держави, а також мобільності населення. Додатковою метою проекту є передача українським партнерам досвіду Німеччини, Австрії та Швейцарії, а також Південної Африки, де відбувся останній чемпіонат.

Олег Засадний

Директор департаменту «ЄВРО 2012»
Львівської міської ради
Львів, Україна
З 2008 року Директор Департаменту ЄВРО 2012 Львівської Міської Ради
Відповідальний за створення та функціонування структури для приготування міста Львова до Фінальної гри УЄФА ЄВРО 2012 (стадіон, дороги та громадський транспорт, безпека, маркетинг міста і промоції).
Після участі в Розробці стратегії програми підвищення конкурентноспроможності міста  разом з Моніторинг груп, з 2010 року Департамент також займається розвитком туризму та є відповідальним за розвиток туристичної інфраструктури.
Відповідальний за проект, як ключова ланка, що передбачає розробку Транспортної стратегії міста спільно з PTV, VCDB (Німеччина), що фінансується Міністерством навколишнього середовища Німеччини, забепечення Транспортної безпеки (TEN-T, Twinning), що фінансується ЄС.


Андрій Сидор
 
Радник міського голови з питань туристичної інфраструктури, президент ГО «Етновир»
Львів, Україна
Засновник компанії «Дік-Арт» - компанії №1 з організації подій у Львові. З 2007 по 2010 працював начальником управління культури і туризму Львова. За час його роботи в міській раді Львів став культурною столицею України, вступив у  ECM, у місті відбувається понад 100 фестивалів, відкрився ТІЦ. З серпня 2010 – президент громадської організації «Етновир», яка є засновником конференції «Перемагай з Левом».

Остап Процик
 

Начальник управління інформаційної політики Львівської міської ради
Львів, Україна






Андрій Худо
 
Ресторатор, співвласник та Голова ради директорів холдингу емоцій !FEST

Львів, Україна
В минулому один із кращих інвестиційних менеджерів країни, інвестиційний директор Універсальної інвестиційної групи, член Наглядової ради ВАТ Концерн «Галнафтогаз», голова та член Наглядової ради ВАТ "Концерн Хлібпром", член Наглядової ради страхової компанії «Універсальна». Отримав вищу освіту у Львівському національному університеті ім.І.Франка, фінансист. Ступінь МВА отримав в KMBS.
«Ринковий капiталiзм - це машина, але машина без душі. Нам необхiдно розвивати "душевнi" доповнення», - Андрій Худо.




Магдалена Срока

Засновник Польської Комісії Кіноіндустрії, Краків, Координатор першої стратегії по промоції Кракова.
Директор Агенції організації фестивалів Кракова 

У  період з 1998 по 2003 рік працювала в Краківському Агентстві організації Фестивалів 2000, організовуючи культурні проекти, які б відповідали тій нагороді, яку здобув Краків – а саме Культурної столиці Європи! Співрозробник першої стратегії по промоції Кракова. Організатор та відповідальна особа за проведення наймасштабніших масових заходів у Польщі (Wianki, Новий Рік у Кракові). У 2008 р. Магдалена Срока була призначена головою Комісії Кіноіндустрії м. Кракова, що є частиною Краківського Агенства Організації фестивалів. Комісія відповідальна за підтримку теле- та кінопродукції, яка знімається та виробляється в Кракові та Малопольському регіоні.




Марк Зархін
 

Співзасновник Української асоціації франчайзингу й Асоціації рестораторів України, Президент Гільдії рестораторів м. Львова.

З 2002 р. по теперішній час - співвласник і генеральний директор компанії «Системи швидкого харчування», що розвиває власні бренди «Піца Челентано», «Картопляна Хата», Кафе «Пункт», Кафе 1, японський ресторан «ЯПІ», ресторан «Дарвін», ресторан-пивоварню «Кумпель», пастерія Бьянко-Россо.






Ксев’єр Баї
 
Міська та Районна Рада Ам’єну, Франція
Президент Національної Гільдії службовців у сфері культурної спадщини
Партнер мережі  IRCHAL (Міжнародних семінарів для відродження історичних центрів у Латинській Америці)
Консультант ЮНЕСКО щодо механізму співпраці у сфері культурної спадщини
Національний та Європейський експерт по можливостях валоризації стратегій та проектів культурної спадщини (Interreg 2 French Belgian program and Interreg 3 Channel), що включав в себе відомий проект по кольоровому освітленні соборів з Ам’єну, Руану, Кентербері і Рочестеру.
Автор та координатор різних книг та публікацій для представлення, промоції та розвитку туризму і культурної спадщини.

 

Тієрі Міневські

Регіональна Торгова-Промислова Палата (SME)
Керівник Департаменту Європейської та Міжнародної Співпраці.
Менеджер європейських проектів з 1996 року: EMPLOI, EQUAL, LEONARDO, INTERREG 2 3 4
Знаний експерт по проектах в яких залучені ІТС, економіка, стале навчання, професійне навчання, мережева співпраця, особливо “métiers de bouche” (ресторанний бізнес — заклади харчування)



Олівер Понті

Менеджер Департаменту Розвитку та Досліджень Туристичної та Конвенційної Ради Амстердаму. Голова Групи Статистики та Дослідження Асоціації European Cities Marketing.
На даний момент працює менеджером Департаменту Розвитку та Досліджень Туристичної та Конвенційної Ради Амстердаму (з 2007 року). Голова Робочої Групи Статистики та Дослідження при Асоціації European Cities Marketing (з 2000 року); також викладає Основи маркетингових досліджень у сфері туризму в Сорбонському університеті (Париж, Франція) з 2006 року.
У період між 2004 і 2007, працював менеджером Департаменту Туристичних Досліджень при Паризькому Туристичному та Конвенційному Бюро (Париж, Франція).
"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN