Відгуки учасників

Гості  і учасники Другої львівської туристичної конференції «Перемагай з Левом!» про конференцію і про Львів:

Андрій Садовий
Міський голова Львова:


«Львів - це місто, яке приречене на успіх. Я пропоную усім ділитись тим успіхом. Туристична галузь міста це, насамперед, великі перспективи для тих, хто починає з нами працювати. Ми зробили небагато, але мене тішить, що це позитивна робота за чотири роки.
Львів приносить щастя. Бажаю добрих думок, щоб під час конференції народились мрії і почали збуватись. Запрошую усіх перемагати з Левом».

Роджер Прайд
Директор Департаменту маркетингу Welsh Assembly Government (Уряд Уельської Асамблеї),
Директор Ryder Cup Wales 2010 Ltd, Великобританія

«Львів має величезну і дуже цікаву історію, що складається з тисячі маленьких історій, які має кожна вулиця міста, і її вартує розказати світові. Коли мене запросили сюди, я не знав про Львів взагалі. Але я знав дуже багато людей, які були у захваті від Львова. Я одразу зрозумів, що Львів має дуже багату історію і я впевнений, що Львів має розказати свою історію всьому світові.
Є два великі виклики, які Львів має втілити: по-перше, розказати свою історію світові, зробити Львів містом, що виділяється серед інших, щоб туристи були зацікавлені приїхати сюди.
І, по-друге, втілити цю історію у життя, щоб гості міста могли відчути, пережити цю історію. Львівські будинки та споруди побачили дуже багато змін, якісь з них були хороші, деякі погані, і ось про це ви маєте розказати світу, саме цим привабити туристів.
Львів – це місто, яке має збирати людей разом. Є ще одна дуже важлива річ, яку треба зробити – розвинути бренд міста. За моїми відчуттями та моїм досвідом бренд міста має базуватись на дуже міцних ідеях»

Ніколас Робінсон
представник Асоціації туристичного бізнесу Варшави (Warsaw Destination Alliance), Польща

«Львову потрібно зробити так, щоб туристи думали про нього як про місто, куди можна поїхати. Крім того, дуже важливі лідерські ініціативи керівництва міста, яке  зосереджує зусилля бізнесу на розвитку туристичної привабливості міста. Тобто, щоб приватний сектор інвестував у Львів. Я вперше у Львові, однак бачу тут справді великий потенціал. Архітектура Львова дуже схожа на ту, що я бачив у Кракові, де бував неодноразово, і якщо трохи попрацювати, то  зі Львова вийде не гірше, а може і краще місто,  - маю на увазі привабливе для туризму та конференц-туризму».

Олена Голишева
керівник Центру туристичної інформації, Львів

«Презентуючи той досвід, який здобув Центр туристичної інформації за рік роботи, ми говорили про те, як працюють чи мають працювати готельєри, ресторатори, музеї тощо. Ми збираємо інформацію, щоби її подати туристу. Основний меседж - маємо через комунікацію покращувати те, про що сьогодні говорили дуже багато – бренд Львова. Тобто він - це є ми, і завдяки нашій співпраці турист має себе почувати тут як удома.
Для цього потрібна дуже велика співпраця, щоб кожен учасник туристичної сфери почав надавати насправді якісні послуги».

Андрій Сидор

радник міського голови Львова з питань туристичної інфраструктури,
президент ГО «Етновир»

«Львів – єдине місто України, яке стало членом Асоціації European Cities Marketing. Я вважаю, що це поки що є кредит довіри до нас. Але коли ми збудуємо аеропорт, коли в нас завершать ремонтувати дороги, буде стадіон, як частина туристичної інфраструктури, ми зможемо себе почувати повноцінним туристичним містом».
«Половина слухачів сьогоднішньої конференції – є люди не зі Львова – це гості з Ужгорода, Житомира, Чернігова, які намагаються перейняти досвід Львова. І навіть керівник  туристичного інформаційного центру Києва сказала, що вони можуть багато перейняти у Львова. Ми маємо дуже гарну основу, адже Львів не може не сподобатись, коли ти приїздиш до нього»

Олівер Понті
Менеджер Департаменту Розвитку та Досліджень Туристичної та Конвенційної Ради Амстердаму.
Голова Групи Статистики та Дослідження Асоціації European Cities Marketing»

«Ми дуже чекали на Львів у нашій асоціації «European Cities Marketing». Львів відповідає усім вимогам, щоб приєднатись до організації. Ми матимемо можливість організовувати багато проектів спільно, проводити аналіз ринку тощо».

Матіас Брандт
Координатор Німецько-Українського проекту «Підтримка української влади та приймаючих міст до УЄФА Євро 2012 ТМ», Німеччина

«До Львова я приїхав вперше і мені було достатньо зовсім небагато часу, щоб зрозуміти, що це місто є висококультурним центром з добре розвинутою туристичною інфраструктурою. Звичайно, є чимало недопрацьованих моментів, які варто ще усунути. Адже мешканці та підприємці, які будуть у період проведення «ЄВРО 2012» у Львові, мусять зрозуміти таку істину, що не варто жити лише одним днем і робити все можливе, щоб збагатитися на одній події. В період проведення матчу у місті повинні бути прийнятні ціни для усіх туристів різноманітного рівня достатку, які б мали бажання ще повернутися сюди.
Львів йде у правильному напрямку. Інші міста, які прийматимуть в Україні Євро-2012, не дуже розуміють важливість брендингу як такого. Сподіваюсь, Євро-2012 допоможе пришвидшити цей процес».  «Львів має усі шанси залишитись успішно-привабливим туристичним містом і після «ЄВРО 2012».

Геннадій Дмитренко
Заступник голови Львівської обласної державної адміністрації

«Львівська ОДА на чолі з В. Горбалем сприяє розвитку туризму як у Львові, так і в області. Львівська облдержадміністрація відкрита для спілкування, тісної взаємодії та об’єднання зусиль. Завдяки щоденній наполегливій та злагодженій співпраці представників туристичної галузі, міської, обласної та державної влади ми сприятимемо утвердженню Львівщини, як  туристично-привабливого  регіону.
Тема сьогоднішньої туристичної  конференції «Туризм. Співпраця як запорука успіху та перемоги»  є живим прикладом такої співпраці. І ми повинні якнайкраще скористатися  цією чудовою нагодою задля подальшої розбудови міста і регіону, формування конкурентоздатного, тобто, переможного, туристичного продукту. Цей захід стане ключовим місцем для налагодження і зміцнення співробітництва у сфері туризму та сприятиме  розвитку потужної індустрії туризму в нашому регіоні.
Особливої актуальності проведення такого туристичного заходу, на думку заступника голови ЛОДА, набуває напередодні проведення  фінальної частини  Чемпіонату Європи 2012 року з футболу, який недаремно довірили приймати на своїй землі Львову, чарівність атмосфери та своєрідний характер якого приваблюють багатьох туристів та гостей. При правильному підході  ми маємо реальну можливість  спрямувати   на наші терени туристичні потоки з цілого світу. А привабити  їх можна туристичним продуктом, який, в першу чергу, повинен відрізнятись від сотень подібних своєю культурною самобутністю. Надзвичайно важливою є привабливість, яка вирізняє  регіон з-поміж інших. Саме наявність  оригінальної самоідентичності  є головною передумовою становлення того чи іншого об’єкту як привабливого туристичного центру»

Оксана Сидор
Начальник управління туризму Львівської міської ради

«Львівська конференція «Перемагай з Левом!» стає традиційною, і якщо минулого року, коли конференція проходила вперше, гості та організатори лише приглядалися один до одного, то цього року вже зроблені перші кроки до динамічної співпраці.
Членство міста в «European Cities Marketing» - можливість отримувати досвід і знання інших членів асоціації у якісному туристичному маркетингу, які вони готові передавати нам, а ці знання насправді є дуже вагомими для нашого міста. Водночас, в роботі асоціації є таке поняття як спільна промоція, тобто Львів промоціюватиметься на рівні з іншими європейськими містами. Також відтепер Львів братиме участь у щорічній Генеральній асамблеї членів асоціації «European Cities Marketing», яка щоразу відбувається в іншому місті. Власне, ми вже говорили про те, що  Львів готовий в себе прийняти один з наступних таких заходів».


"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN