Програма Третьої львівської туристичної конференції 
«Перемагай з Левом!»
24 – 25 листопада 2011 р.


"Леополіс Хол"
Торговий Центр "Опера Пасаж"
Львів, пр. Свободи, 27


СВІТОВІ ТУРИСТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ: ТРИМАЙ ХВИЛЮ!
Об'єднуйте. Вдосконалюйте. Презентуйте. Завойовуйте.


Четвер, 24 листопада

9:00 - 9:50             Реєстрація учасників
10:00-12:00           Офіційне відкриття. Вітальні слова Андрія Садового, міського
                               голови Львова, та Джона Хілі, Виконавчого директора
                               European Cities Marketing, президента "Best Destination
                               Marketing"
Сесія «В єдності сила»: Партнерство у туристичному бізнесі (ч. I) 
(як об'єднати зусилля для спільного успіху):
-Основні туристичні тенденції.  Зміни, які чекають ринок;
-Нові форми співпраці та партнерства. Публічно-приватне партнерство в туризмі;
-Роль об'єднань та кластерів у формуванні туристичного продукту міста. Особливості управління об'єднаннями. 
10:30-10:50          Джон Хілі: “Публічно-приватне партнерство у міському туризмі”         
                             Створення організацій та об’єднань, спрямованих на планування та 
                             розвиток туристичної діяльності міста за однією концепцією. 
                             Моделі фінансування та функціонування.
10:50-11:10          Маркіян Мальський: "Український досвід приватно-публічного 
                              партнерства: уроки та перспективи"
                              
Презентація стосуватиметься уроків минулого щодо пошуку та вибору
                              приватного партнера для виконання спільних проектів, а також 
                              перспектив розвитку сфери приватно-публічного партнерства та 
                              інших форм співпраці цих двох секторів в Україні.
11:10-11:40          Ганс-Ульріх Трозіен: “Створення регіональних об’єднань як 
                              гарантія успіху в туризмі. Приклад: Східна Німеччина”
                              
Рецепти партнерства: тематичні кулінарні тижні; співпраця театрів та 
                              ресторанів; планування транспортного сполучення із залученням готелів і
                              компаній-перевізників; створення спеціальних туристичних пропозицій
                              для людей з обмеженими можливостями, тощо.
11:40-12:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
12:00–12:30         Кава-брейк, спілкування 
12:30–12:50         Прес-конференція 
13:00–14:00         Обід
14:00–16:00         Сесія  “В єдності сила”: Партнерство у туристичному бізнесі (ч.IІ):
                             
-Як міста змінюють власні туристичні стратегії, зважаючи на тренди
                             світового туризму;
                             -Співпраця між містами. Спільні туристичні продукти.
14:00-14:20          Єжи Гаєвські: “Краків: традиційні та нові туристичні продукти як 
                              відображення сучасних тенденцій туристичного ринку”
                             
Як змінюється стратегія розвитку міського туризму відповідно до сучасних 
                              вимог споживача туристичного продукту.
14:20-14:40          Катрін Гайнтшель: “Міський туризм в урбаністичну епоху”
                              
Презентація динаміки міського туризму вцілому. Найяскравіші приклади 
                              вдалого планування міського туризму та пошуку нових ринків.
14:40-15:30          Руслан Ашимканов: “Маркетинг територій”
                              
Приклади маркетингових стратегій міст та регіонів Європи та Азії. Як
                              спланувати маркетингову стратегію відповідно до сучасних тенденцій 
                              світового туризму?
15:30-16:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
16:00-16:30          Кава-брейк, спілкування
16:30–18:00          Сесія: “Всі до нас!”: Події, що генерують успіх 
                              (як вдосконалити туристичний напрям завдяки подіям):
                              
- Ефект масштабних подій на розвиток туризму міста (ЄВРО-2012);
                              - Вплив Чемпіонату з футболу на економіку міст (на прикладі Австрії та 
                              Швейцарії);
                              - Спеціалізовані та тематичні події як інструмент маркетингу міст (ярмарки,
                              виставки та ін.)
16:30-16:50          Олег Засадний: “ЄВРО 2012: туристичний прорив”
                              
Роль ЄВРО 2012 для розвитку міста загалом та туристичної галузі. 
                              Визначення перспектив розвитку туризму Львова після проведення
                              чемпіонату. 
16:50-17:10          Андреас Цінс: “ЄВРО 2008: досвід Австрії та Швейцарії”
                              
Досвід проведення ЄВРО 2008 в містах Австрії та Швейцарії. Яка доля 
                              спіткала міста, що приймали матчі? 
17:10-17:30          Андрій Сидор: “Фестивалі як маркетинговий інструмент територій”
                              
Промоція міста. Партнерство. Розвиток ринків
17:30-18:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
19:00                     Прийняття з нагоди відкриття 
                             
Палац Потоцьких, м.Львів, вул.Коперніка, 15

П'ятниця 25.11.2011

9:00-9:50              Реєстрація учасників
10:00–13:00         Сесія «Тримай їх міцно!»: емоції та очікування туристів 
                              (як презентувати місто, щоб вразити туриста):
                             
-Аналіз тенденцій в туризмі, спричинених змінами в способі життя та 
                              світогляді сучасних туристів;
                             -Вироблення основної концептуальної позиції у представленні міста;
                             -Окреслення сучасних тенденцій та пошук нових інструментів і каналів 
                              досягнення свідомості туристів.
10:00-10:25          Габріела Швайнбергер: “Прислухайтеся до своїх клієнтів
                              і 
усвідомте, чому увага є важливішою за ноу-хау”
10:25-10:50          Катрін Гайнтшель: “Відень: маркетингові підходи і нові тенденції”
                             
Маркетингова стратегія Відня (цільові групи, ключові ринки), приклади 
                              маркетингової комунікації для конкретних ринків та залучення партнерів
                              до кожної складової маркетингової стратегії.
10:50-11:10          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
11:10-11:40          Кава-брейк, спілкування
11:40-12:10          Крістіан Гессль: “СітіКард - відчуття мандрівки, де все включено”
                              
Синергія туристичного ринку за допомогою впровадження системи
                              туристичних карток. Ми дізнаємося ключові деталі запровадження 
                              системи туристичних карток.
12:10-12:40          Нік Грінфілд: “Як Європа втримує позицію туристичного
                              напрямку № 1 у світі у ХХІ ст."
12:40-13:00          Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
13:00–14:00         Обід з доповідачами (ресторан La Piazza)

Паралельна сесія №1 ("Леополіс Хол", Торговий Центр "Опера Пасаж", Львів, пр. Свободи, 27)

14:00–16:00         Сесія «Посилюємо наступ!»: створення незабутнього 
                             туристичного досвіду 
                             
(як завоювати ринок та кожного туриста через неймовірний досвід 
                             проживання, харчування та відпочинку):
                             -Обговорення трендів, що мають безпосередній вплив на процес 
                             формування туристичного продукту та його складових;
                             -Забезпечення високої якості туристичних послуг;
                             -Special interest tourism: гастрономічний туризм
14:00-14:20         Удо Хайне: “Як стати успішним готелем” 
14:20-14:50         Сюзанне Геллер: “Грац - Capital of Culinary Delights”
                             
Цільова аудиторія - гурмани.
14:50-15:10         Ольга Тіхонова: “Гастрономічні тури - нішовий туристичний 
                             продукт чи улюблена справа?”
                             
Як створити якісний туристичний продукт, що базується на тому, що ми
                             любимо робити в житті.
15:10-15:30         Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
15:30-16:00         Кава-брейк, спілкування
16:00–18:00        Брейн-стормінг, дискусія “Маркетинг міста - чи є межа для 
                             фантазії?” за участі представників бізнесу, туристичних експертів 
                             України та Європи.
                             Ключові питання дискусії:
                             - Які є основні критерії інноваційного міста?
                             - Світові тенденції туризму. На що робити акцент?
                             - Чи виправдовує себе позиціонування Львова, як міста
                             інтелектуального туризму?
                             Експерти зустрічі:
                             - Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS);
                             - Ярослав Грицак, доктор історичних наук, професор Українського                  
                             Католицького Університету;
                             - Наталія Попович, президент комунікаційної групи PRP в Україні,
                             Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.
                             Модератор: Ярослав Притула, викладач, керівник напрямку R&D 
                             в LvBS.

Паралельна сесія №2 (Туристично-інформаційний центр, пл. Ринок, 1)

14:00–17:30        Сесія «Туристично-інформаційні центри: ідея, функції, партнери» 
                             за участі директора Департаменту Туристично-інформаційної
                             інфраструктури visitBerlin - Габріели Швайнбергер, директора ЛКНП 
                             “Центр розвитку туризму” - Надії Радіоненко та керівника центру 
                             туристичної інформації  Львова – Олени Голишевої
                             
Теми, викладені під час сесії: 
                             - Коротка довідка про ТІЦи: приватні, муніципальні, види фінансування, 
                             тощо
                             - Основні складові діяльності муніципального центру туристичної
                             інформації (необхідний штат працівників, друкована продукція,
                             аналітична діяльність)
                             - Інноваційні інструменти в діяльності ТІЦів, новітні технології
                             - Присутність ТІЦа в он-лайн просторі: веб-сайт та його наповнення, 
                             соціальні мережі
                             - Залучення волонтерів до діяльності ТІЦів
18:00                    Закриття конференції
"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN