Доповідачі

Сюзанне Геллер

Керівник Департаменту маркетингу та продажів
Graz Tourismus & Stadtmarketing Gmbh
Грац, Австрія

www.graztourismus.at

До початку своєї роботи у Graz Tourismus, Сюзанне навчалася в туристичному коледжі в м. Бад Гляйхенберг. Сюзанне працювала у готельному бізнесі у Penta Hotel Vienna (сьогодні це Imperial Riding School Hotel) у Департаменті прийому та розміщення гостей, згодом -  у готелі Schlossberg в м. Грац (Департамент прийому і розміщення), а з 1993 року вона працює в Graz Tourismus. Тут вона відповідальна за зв'язки між туристичною індустрією і медіа в Північній Америці, Японії, Китаї, Франції, Великобританії і Центрально-Східній Європі.  З початку 2011 року вона отримала посаду керівника Департаменту маркетингу та продажів.

Основні цілі м. Грац – це промоція міста, заснована на трьох аспектах: Грац як культурний туристичний напрямок, кулінарний туристичний напрямок і Грац як місто конгресів та конвенцій.  В цих трьох сферах команда досягла значного успіху. Підтвердженням цьому є те, що в 2003 р. Грац отримав звання Культурної столиці Європи, сьогодні він має статус Австрійської столиці кулінарних принад і Грац посідає друге (після Відня) місце за рівнем проведення конгресів та конвенцій.


Катрін Гайнтшель

Департамент розвитку та досліджень
Віденська туристична рада

Австрія

www.vienna.info


Катрін Гайнтшель є радником виконавчого директора Віденської туристичної ради з питань стратегічного планування Відня як туристичного напрямку.

Вона вивчала бізнес у Віденському університеті економіки та бізнесу за поглибленим вивченням реклами та маркетингових досліджень. Після отримання наукового ступеня магістра Катрін стала керівником програми роботи з клієнтами мережі австрійських аптек. Наступні два роки вона була керівником проекту дослідження споживачів у GFK Austria, однієї зі провідних організацій в сфері ринкових досліджень в світі, після чого Катрін присвятила себе дослідженням у туризмі і вже з 2008 року розпочала свою діяльність у Віденській туристичній раді.

На додаток до її роботи у Віденській туристичній раді, Катрін є головою робочої групи статистики European Cities Marketing.



Габріела Швайнбергер

Директор Департаменту Туристично-інформаційної інфраструктури 
Berlin Tourism Marketing GmbH Німеччина

Габріела є Директором Департаменту Туристично-інформаційної інфраструктури у visitBerlin протягом 15 років, відповідальна за роботу 70 штатних працівників у 4 Центрах туристичної інформації і колл-центрі.

Габріела відповідальна за стратегію, забезпечення якості, ефективну роботу команди і  розвиток людських ресурсів у Департаменті.

Планує покинути свою роботу для того, щоб працювати діловим та особистим тренером-радником в майбутньому.


Др. Джон Хілі

Директор “Best Destination Marketing”, письменник, викладач, консультант з питань маркетингу міст

Виконавчий директор Міжнародної асоціації “European Cities Marketing”
Шеффілд, Великобританія

www.bestdestinationmarketing.com

Після завершення свого докторського дослідження в університеті Східної Англії, що мало за мету вимірювання місцевих витрат та доходів від туризму, рання кар'єра (1978-1990) Джона Хілі розпочалася на посаді науковця в Strathclyde University, Глазго (Великобританія). Там він допомагав в організації туристичної освіти та проведенні досліджень, написавши понад 40 статей і звітів. У 1990 році залишив науково-викладацьку діяльність. Створив і керував організаціями з питань маркетингу туристичних напрямків у таких містах, як Шеффілд, Ковентрі, Ворвікшір, Бірмінгем і Нотінгемшір. Він пішов у відставку з посади виконавчого директора у Experience Nottinghamshire в червні 2009 р., заснувавши власну компанію - Best Destination Marketing – де він має змогу задовольнити свій інтерес в сфері маркетингу міст.

Джон Хілі брав активну участь в організації European Cities Marketing (ECM) ще з 2002 року, будучи успішним членом ради (2005-06), фінансовим директором (2007-08) і радником внутрішнього керівництва (2009). Починаючи з серпня 2010 він обійняв посаду тимчасового виконавчого директора.  У Великобританії Джон виконував роль радника з питань туризму в Local Government Association. Також він обіймав керівні посади у Tourism Society та в Leisure Studies Association.

Його перша книга «Міський туризм — погляд зсередини: європейське бачення» була опублікована на початку 2011 року і є сучасним авторитетним джерелом щодо теорії та практики маркетингу міст. Цього року він також виступив автором статей «Брендинг міст у Західній Європі» (Contemporary Tourism Reviews) і «Дев'ятнадцять років маркетингу міст» (Journal of Town and City Management); окрім того, свого виходу в світ очікує публікація «Публічно-приватне партнерство і кращий досвід в міському маркетингу»  у виданні «Journal of Tourism and Hospitality Research». Нещодавно Джон провів серію гостьових лекцій в Каледонському університеті (м. Глазго), Еразмус Університеті (м. Роттердам) і в університетах Ноттінгема, Лондона і Загреба. Наступні визначні презентації відбудуться під час Kvalitetsmassan Expo Conference and Awards в Гьотеборзі (Швеція) та Першого щопіврічного форуму з менеджменту туристичних напрямків, що відбудеться в м. Санкт-Галлені, Швейцарія.

Джон Хілі на сьогодні мешкає в м. Шеффілд, Англія, з його дружиною Елісон. Поле його зацікавлень охоплює подорожі, літературу, піші маршрути пагорбами та вболівання за футбольний клуб Sheffield Wednesday.


Нік Грінфілд

Голова відділу зв'язків з туроператорами
Європейська асоціація туроператорів
(European Tour Operators Association – ETOA)

www.etoa.org

Пан Грінфілд отримав освіту за спеціалізацією «Сучасні мови» та «Європейські студії» в університетах м. Бат та м. Сієни (випуск 1995 р.)  і одразу розпочав кар'єру в сфері туризму. Він працював протягом року в США в освітній сфері і тоді ж став супроводжуючим туристичних груп в Європі (що він робить час від часу і сьогодні). За цей час він працював вже в понад 20 країнах. «Для того, щоб дійсно добре орієнтуватися в сфері туризму, необхідно пережити це на власному досвіді», - каже він.

Нік був керівником Національної ради з туристичної освіти (National Educational Travel Council) в Лондоні, набираючи на роботу та навчаючи гідів, і також організовуючи діяльність Ради та підписуючи ключові контракти. Нік відвідував майстер-класи та семінари, організовані ETOA, в якості туроператора протягом багатьох років, допоки не був офіційно прийнятий на посаду у 2009 р.

На своїй посаді в ETOA Нік Грінфілд в першу чергу відповідальний за співпрацю з туроператорами-членами ETOA. На його відповідальності є різноманітні напрямки: організація комерційних майстер-класів, відповіді на запити членів асоціації, лобіювання питань місцевого, національного та європейського рівня, а також написання статей про подорожі і туризм.

Нік проживає в Хайбері, Лондон, активно вболіває за «Арсенал» (Лондон, Великобританія) і володіє 7 мовами.
Поточні теми, на яких спеціалізується Нік, включають візові питання, ринки, що розвиваються, екскурсійна діяльність та масовий туризм.


Маркіян Мальський

Керівник Західноукраїнської філії Arzinger
Львів, Україна
 
www.arzinger.ua


Маркіян Мальский, адвокат, LL.M., спеціалізується на надані комплексної юридичної підтримки у інвестиційних проектах, а також представництві в судових органах України інтересів клієнтів та вирішенні спорів в порядку міжнародного комерційного та інвестиційного арбітражу.

Він має значний досвід у сфері приватно-публічного партнерства, альтернативної енергетики, питань сільського господарства, угод злиття та поглинання, операцій з нерухомістю. Маркіян Мальський також є позаштатним радником голови Львівської облдержадміністрації з питань зовнішньоекономічної діяльності.

Пан Мальський є автором двох книг, а також більше 70 публікацій на юридичну тематику.

Крім того, Маркіян Мальський є Головою відділення Асоціації правників України (АПУ) у Львівській області, Заступником Голови правління та Головою комітету права Західноукраїнської філії Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) у Львові, членом Ради національних та іноземних інвесторів при Львівській обласній державній адміністраці.


Др. Андреас Цінс

Факультет туризму та менеджменту гостинності
MODUL University Vienna
Відень, Австрія


Андреас Цінс є викладачем з менеджменту туризму в MODUL University Vienna (Австрія) і по сумісництву викладає в Інституті туризму та рекреації Віденського університету економіки та бізнес-адміністрування (м. Відень, Австрія).

Пан Андреас Цінс отримав диплом з адміністрування міжнародного бізнесу зі спеціалізацією в туризмі і закінчив аспірантуру із соціальних та економічних наук з наголосом на туризмі та маркетингу у Віденському університеті економіки та бізнес-адміністрування. В 2000 р. Андреас отримав пост-докторську кваліфікацію, захистивши роботу на тему «Комплексний підхід до оцінки продукту туристичними споживачами. Теоретичні та емпіричні дані дослідження поведінки під час подорожі» в тому ж університеті.

Андреас має багатий викладацький досвід. В 2008 – 2010 рр. він був директором MODUL Research Inc, м. Відень. Також пан Цінс був гостьовим лектором в університеті м. Іннсбрук (2005/06), літніх університетах у Відні (1995), Пхукеті, Таїланд (2004, 2005, 2007), Ханої, В'єтнам (2004, 2007), Порторожі, Словенія (2009, 2010) та в Опатії, Хорватія (2011).

Протягом своєї професійної кар'єри Андреас був членом провідних організацій в сфері туристичних досліджень, зокрема, Association Internationale d'Experts Scientifiques du Tourisme (AIEST), European Marketing Academy (EMAC), Travel and Tourism Research Association (TTRA), International Academy of Culture, Tourism, and Hospitality Research (президент: 2008 – 2011). Він також працював незалежним консультантом в Австрійському товаристві прикладних досліджень в туризмі (ASART) і в компанії Dr. Karl Auer.

Коло його наукових зацікавлень охоплює такі теми, як експериментальні моделі подорожі та рекреації, психографічна та поведінкова сегментація споживачів, аналіз економічного впливу, емпіричний маркетинг, тощо.


Крістіан Гессль

Директор департаменту Центральної та

Східної Європи і Прибалтики
Федеральна економічна палата Австрії

Крістіан Гессль працює у Федеральній економічній палаті Австрії з 1989 року.Протягом цього 20-річного періоду він працював у Південній Кореї, Росії, Бельгії, Україні та Іспанії в якості Торгового радника. З недавього часу він обіймає посаду Директора регіонального бюро у Advantage Austria у Відні, що працює з країнамиЦентральної та Східної Європи і Прибалтики. На даному етапі він відповідає за координацію регіональної стратегії підтримки та створення місцевих відділень, а також організацію заходів.
Шкільну освіту він отримав у Ірані, Буркіна-Фасо та Австрії, після чого навчався на економіці в університеті м. Інсбрука.

Пан Гессль спеціалізується на створенні і керівництві маркетингових бюро для зовнішньої торгівлі, інвестиційного розвитку та туризму, на туристичному консалтингу (стратегічний консалтинг, впровадження систем карток відвідувачів, інноваційний консалтинг, розробка концепцій маркетингу та просування). Крім того, він володіє німецькою, англійською, французькою, іспанською та російською мовами.
Він є членом Manager Lounge (професійна організація мереж управління), Європейська Арбітражна Палата,  International Trade Club (Київ, Україна), а також Commercial Counsellors Club, CdH (Відень, Австрія)
Коло професійних інтересів:

Розвиток альпійського туризму (літній і зимовий гірський туризм) з акцентом на забезпечення безпеки в горах (системи запобігання ризику і служби порятунку) і маркетинг.


Удо Хайне

Генеральний директор готелю «Леополіс»
Львів, Україна








Ольга Тіхонова

Засновник і власник Delicious Istanbul


www.deliciousistanbul.com
www.deliciousistanbul.com/blog

Ольга Тіхонова веде гастрономічні тури та кулінарні майстер-класи у Стамбулі, Туреччина. Ольга розпочала бізнес  без  досвіду в цій сфері всього за три місяці після свого переїзду до Стамбулу. Вже через півроку після того, як тури було розпочато, вони увійшли в 10 найкращих турів Стамбулу і отримали статус гастрономічного туру номер 1 згідно незалежної оцінки туристів на веб-сайті TripAdvisor. Час, вільний від проведення турів та кулінарних занять, Ольга проводить за містом, допомагаючи родині свого нареченого у веденні сімейного бізнесу –готель з рестораном.

Ольга працювала консультантом в міжнародній консалтинговій компанії Monitor Group. Також в свій час вона отримала диплом магістра з міжнародного бізнесу в престижному скандинавському бізнес-вузі - NHH.


Руслан Ашимканов

Партнер, директор Trout&Partners
Москва, Росія

www.troutandpartners.com

Руслан Ашимканов - член Російської Гільдії Маркетологів. Його діяльність - консультант з брендингу та маркетингових комунікацій.

Партнер і директор Trout&Partners, консалтингової компанії знаменитого Джека Траута, автора багатьох світових брендів, який ввів термін Позиціонування в Бізнес.

Руслан є автором ряду статей з маркетингу і менеджменту в Росіі, Казахстані, Україні, Азербайджані та Киргизстані.

Автор и ведучий власних семінарів із стратегій, розробки позиціонування, брендингу і маркетингових комунікацій (Росія, Казахстан, Україна, Азербайджан і Киргизстан).

Співавтор 5 найменувань і 4 слоганів.

Досвід роботи в області маркетингу і менеджменту з 2000 року.


Єжи Гаєвскі

Відділ туризму
Краківська міська рада

Пан Єжи Гаєвскі співпрацює з установами, відповідальними за збереження пам'яток та захист середовища, також із Краківською туристичною палатою. Окрім того, він є лектором з туризму в учбових закладах Кракова, а в період з 1973 по 1985 роки був дослідником в Інституті туризму, членом Польської туристичної асоціації, а також є автором ряду статей у спеціалізованих туристичних виданнях.






Олег Засадний

Директор департаменту «ЄВРО 2012»
Львівської міської ради
Львів, Україна

З 2008 року Директор Департаменту ЄВРО 2012 Львівської Міської Ради
Відповідальний за створення та функціонування структури для приготування міста Львова до Фінальної гри УЄФА ЄВРО 2012 (стадіон, дороги та громадський транспорт, безпека, маркетинг міста і промоції).
Після участі в Розробці стратегії програми підвищення конкурентноспроможності міста  разом з Моніторинг груп, з 2010 року Департамент також займається розвитком туризму та є відповідальним за розвиток туристичної інфраструктури.
Відповідальний за проект, як ключова ланка, що передбачає розробку Транспортної стратегії міста спільно з PTV, VCDB (Німеччина), що фінансується Міністерством навколишнього середовища Німеччини, забепечення Транспортної безпеки (TEN-T, Twinning), що фінансується ЄС.



Андрій Сидор
 
Радник міського голови з питань туристичної інфраструктури, президент ГО «Етновир»
Львів, Україна

Засновник компанії «Дік-Арт» - компанії №1 з організації подій у Львові. З 2007 по 2010 працював начальником управління культури і туризму Львова. За час його роботи в міській раді Львів став культурною столицею України, вступив у  ECM, у місті відбувається понад 100 фестивалів, відкрився ТІЦ. З серпня 2010 – президент громадської організації «Етновир», яка є засновником Львівської туристичної конференції "Перемагай з Левом!".



Олена Голишева

Керівник Центру Туристичної Інформації
Львів, Україна

touristinfo.lviv.ua

З 1991 і до червня 2007 року – засновник і керівник БО «Мальтійська служба допомоги у Львові».
Липень 2007 – вересень 2009 – заступник начальника управління культури і туризму Львівської міської ради.
З жовтня 2009 року – керівник центру туристичної інформації.
"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN