Доповідачі



Елізабет Ганза

Власниця ICBD - Hansa, - компанія з міжнародного консалтингу і бізнес-розвитку, організації зустрічей та подій


Досвідчений фахівець та керівник, що спеціалізується в області маркетингу та розвитку бізнесу міжнародних продажів з понад 20-річним досвідом, що має вплив  на великі корпорації шляхом організації процесу купівлі-продажу, зв'язків з громадськістю, а також організації та проведення подій та зустрічей високого рівня. Вона має великий досвід роботи в якості консультанта з розвитку конгрес-бюро та конгрес-центрів.

Коло її професійних знань охоплює міжнародний та національний маркетинг  • впровадження нового бізнесу • визначення можливостей та передумов для успішного розвитку індустрії зустрічей та подій • співпраця з політичними партіями та приватними підприємцями • фірмовий стиль, стратегії, брендинг, навчання персоналу та контроль • налагодження міжнародних партнерств • відносини з клієнтами та спонсорами • зв’язки з громадськістю • організація подій (створення та управління конгрес-бюро) • проведення зустрічей • плани продажів та маркетингові стратегії • робота з міжнародними асоціаціями тощо.

До червня 2012 Елізабет Ганза працювала виконавчим директором конгрес-центру MARIAZELLER EUROPEUM GMBH, Австрія (організація різнопрофільних подій кількістю до 600 осіб).  

Перед тим працювала директором з маркетингу та продажів бізнес-подій у MESSE CONGRESS GRAZ, до складу якого входить 7 компаній, що спеціалізуються на організації спортивних та міжнаціональних подій, зі штатом 175 осіб.

Вона працювала у австрійській корпорації радіомовлення ORF, а також була членом ради у таких міжнародних професійних асоціаціях як MPI (Meeting Professionals International), AIPC (International Association of Congress Centres), ECM (European Cities Marketing).

З 2009 є викладачем у MODUL Університеті (Відень, Австрія), а також в Кремському університеті прикладних наук.


Роджер Прайд

Керівник Cardiff & Co

Роджер сьогодні обіймає посаду керуючого Cardiff & Co – агенції з маркетингу місць м. Кардіфф, столиці Уельсу. Компанія є прикладом публічно-приватного партнерства місцевої влади та підприємствами Кардіффського регіону. Попередня посада пана Прайда – Директор департаменту маркетингу Уряду Уельської Асамблеї (Welsh Assembly Government) і Visit Wales.

На даній посаді він розробляв Маркетингову стратегію Уельсу у сфері туризму, торгівлі, інвестицій та розвитку бізнесу. Відповідає за професійний розвиток усього маркетингового персоналу Уряду Уельської Асамблеї. Радник Першого Міністра з питань стратегії бренду Уельсу.

В нього є значний досвід в організації масштабних подій. Роджер був також Директором Ryder Cup Wales 2010 Ltd.

Роджер є одним з кільком маркетологів з досвідом стратегічного розроблення бренду в поєднанні з втіленням маркетингової стратегії, що охоплює всі аспекти маркетингу місць на національному, регіональному та місцевому рівнях.

Пан Прайд завоював міжнародну репутацію шляхом спільного друку провідної книги з маркетингу туристичних напрямків у трьох виданнях. “Destination Branding” користується попитом серед практиків туристичного маркетингу і студентів по всьому світу. Він також виступав на маркетингових конференціях в багатьох країнах і містах, зокрема, Аргентині, Макао, Дубаї та США. Окрім того, він виступав з презентацією на львівській туристичній конференції «Перемагай з Левом» 2010.


Том Галтон

Керівник відділу міжнародних відносин у IMEX Group

Том Галтон розпочав свою кар’єру у міжнародній рекламній агенції Ogilvy & Mather в 1970 році після короткотермінової служби у британській армії. Разом із O&M він локалізувався в Лондоні та Сінгапурі, керуючи рахунками кількох готелів і туристичних компаній.

Протягом 8 років він працював директором з продажів у Тихоокеанському та Близькосхідному регіонах у мережі готелів Trusthouse Forte Hotels. Протягом цього часу він був директором з продажів і маркетингу у лондонському Grosvenor House Hotel. У 1985 Том Галтон став керуючим мережі готелів Supranational Hotels, що у Лондоні, і після семи років роботи перетворив цей готельний консорціум, що об’єднав бронювання та маркетинг, на третій найбільший у світі.   

Після наступних трьох років діяльності в якості генерального секретаря Міжнародної Асоціації Готелів у Парижі він став головним виконавчим директором Міжнародної Асоціації Конгресів і Kонференцій (ICCA), що базується в Амстердамі. У липні 2002 року і після майже восьми років у ICCA, Том Галтон вирішив повернутися до Великобританії і створити свою власну консалтингову компанію.

Він працює на постійній основі директором з міжнародних відносин в IMEX. До його обов’язків входить сприяння підвищенню політичної значущості ділового туризму в урядових колах Європи. Він також розробив Форум Майбутніх Лідерів IMEX і Кампанію професійного розвитку (Professional Development Pavilion).

У 2011 році він був нагороджений премією ICCA Moises Schuster Award за особливий вклад в розвиток галузі.


Нік Грінфілд

Голова відділу зв'язків з туроператорами
Європейська асоціація туроператорів

(European Tour Operators Association – ETOA)

www.etoa.org

Пан Грінфілд отримав освіту за спеціалізацією «Сучасні мови» та «Європейські студії» в університетах м. Бат та м. Сієни (випуск 1995 р.)  і одразу розпочав кар'єру в сфері туризму. Він працював протягом року в США в освітній сфері і тоді ж став супроводжуючим туристичних груп в Європі (що він робить час від часу і сьогодні). За цей час він працював вже в понад 20 країнах. «Для того, щоб дійсно добре орієнтуватися в сфері туризму, необхідно пережити це на власному досвіді», - каже він.

Нік був керівником Національної ради з туристичної освіти (National Educational Travel Council) в Лондоні, набираючи на роботу та навчаючи гідів, і також організовуючи діяльність Ради та підписуючи ключові контракти. Нік відвідував майстер-класи та семінари, організовані ETOA, в якості туроператора протягом багатьох років, допоки не був офіційно прийнятий на посаду у 2009 р.

На своїй посаді в ETOA Нік Грінфілд в першу чергу відповідальний за співпрацю з туроператорами-членами ETOA. На його відповідальності є різноманітні напрямки: організація комерційних майстер-класів, відповіді на запити членів асоціації, лобіювання питань місцевого, національного та європейського рівня, а також написання статей про подорожі і туризм.

Нік проживає в Хайбері, Лондон, активно вболіває за «Арсенал» (Лондон, Великобританія) і володіє 7 мовами.
Поточні теми, на яких спеціалізується Нік, включають візові питання, ринки, що розвиваються, екскурсійна діяльність та масовий туризм.


Пол Кеннеді

Кавалер Ордену Британської Імперії

Керівник і власник консалтингової компанії
«Kennedy Integrated Solutions» в сфері організації подій

Його консультації спрямовані на формування стратегії розвитку туристичного напряму, заходу чи локації, і список його клієнтів є здебільшого міжнародним. Зі значним доступом до міжнародних груп споживачів завдяки розгорнутій мережі клієнтури, Пол відомий як провідний спеціаліст в організації та проведенні бізнес-подій та зустрічей для представників галузі ділового туризму.

На даний момент він є Стратегічним бізнес-консультантом Конгрес-Бюро Словенії, Сицилії та Вільнюсу, The Meetings Show UK та виставок Convene and Conventa водночас обіймаючи посаду Голови Centaur Travel Group.

Пол широко відомий у світовій спільноті бізнес-подій завдяки керівництву всесвітніми виставками для Reed Travel Exhibitions, що функціонує в сфері організації подій та інсентивів. Пол реструктурував  та розширив цей ледве жевріючий бізнес до провідного виду економічної діяльності B2B-подій в світі, які щорічно відбуваються у Європі, на Близькому Сході, в Азії, Австралії та Океанії і організував у 2011 році захід у Північній Америці, де зібрав близько 25,000 учасників. Кожен захід отримав відзнаку та характеризується подальшим стабільним розвитком.

Пан Кеннеді також завоював відповідну репутацію, обіймаючи посаду виконавчого директора Центру Об’єднаних Конференцій та Подій (Commonwealth Conference and Events Centre), що в свою чергу отримав вісім британських нагород та відзнак.

Пол є прихильником стратегічних об’єднань задля досягнення якісних результатів із максимальною наближеністю до бажань клієнта та партнерів. Пол був членом багатьох рад директорів та комісій включно з чотирирічном досвідом у Раді Директорів MPI (Meeting Professional International) та у Керівному Комітеті економічного впливу галузі організації подій та зустрічей Всесвітньої Туристичної Організації (UNWTO). У грудні 2008 він був призначений Радником Пекінського Муніципального Уряду на дворічний термін. Також він обіймав посаду у Раді Директорів MPI у Великий Британії, Раді Директорів Expo City в Каїрі, Єгипет-Експо та Хорватської Асоціації професіоналів ділового туризму.

У червні 2000 Пол став першим європейцем, що отримав міжнародну нагороду MPI у номінації «Лідер майбутнього». Він був обраний Meetings and Incentive Personality Великобританії у 2001 році; того ж року номінований та представлений як Кавалер Найвизначнішого Ордену Британської Імперії (The Most Excellent Order of the British Empire – MBE). Пол входив до десятки кращих з 50 Найвпливовіших особистостей журналу C&IT лідируючих британської індустрії конференцій та інсентивів протягом трьох успішних років (2006-2008), а також у 2008 він увійшов до першої десятки найвпливовіших людей всесвітньої індустрії організації подій.

Пол Кеннеді, як постійний доповідач та модератор, вже виступав із доповідями в США, Канаді, Австралії, Китаї, Сінгапурі, ОАЕ, Омані, Йорданії та в понад десяти європейських країнах. Пол входить журі британської нагороди Meetings Industry Marketing та має веде свої авторські колонки в провідних професійних журналах Європи, Африки, Близького Сходу та Азії.

Пол отримав диплом бакалавра з економічних наук, магістра з менеджменту, долучається до діяльності  the Chartered Institute of Management  та  Інституту Лідерства та Управління; він є також дійсним членом MPI. Його компанія є учасником ICCA (Міжнародної Асоціації Конгресів і Конференцій).


Ігнасі де Делас і де Угарте

Заступник генерального директора
Turisme de Barcelona

Ігнасі де Делас і де Угарте закінчив Барселонський університет за спеціальністю «Економіка та менеджмент» і спеціалізується в області фінансування.

З 1983 до 1988 був членом центру досліджень «Planning Study Centre», а також постійним консультантом у організації «Centre d’Etudes des Trasports dans la Mediterranée Occidental», підпорядкованій ООН.

Потім працював у провідній іспанській туристичній консалтинговій компанії «THR» в якості консультанта з питань готельного менеджменту та ресторанного бізнесу, і був міжнародним консультантом від Всесвітньої туристичної організації та Програми розвитку ООН (UNDP).

У 1992 році обіймав посаду директора торгівлі та туризму Офіційної палати торгівлі, промисловості та судноплавства Барселони. Після цього аж до 2000 року був директором з планування і контролю менеджменту у туристичному консорціумі Барселони (Consortium Turisme de Barcelona), створеній в 1993 році мерією Барселони та Офіційною палатою торгівлі, промисловості та судноплавства Барселони.

З 2000 року і до моменту призначення на посаду директора Туристичного консорціуму Каталонії (Consortium Turisme de Catalunya), він був замісником генерального директора Turisme de Barcelona.

Як представник туристичної галузі, він також був членом Виконавчого комітету конргес-бюро Барселони (Barcelona Convention Bureau) і Виконавчого комітету та Генеральної ради Барселонської туристичної та промо-агенції Diputació de Barcelona. Протягом 2002-2004 років 

Ігнасіо також обіймав посаду віце-президента Туристичної ради європейських міст (European Cities Tourism Administration Board).

Перебуваючи на посаді директора Ради туризму Каталонії (2004-2011) , він посприяв створенню Каталонської туристичної агенції, що мала на меті підвищити рівень промоції туризму та позиціювання бренду «Каталонія» як провідного місця для відпочинку, що виділяється своєю індивідуальністю та якістю і яке побудоване на основі співпраці бізнесу та влади, даючи змогу приймати спільні ріщення.

На сьогоднішній день Ігнасі обіймає посаду Заступника генерального директора організації «Turisme de Barcelona», що відповідає за просування всесвітньо визнаного туристичного напрямку, а також є членом ради ЕСМ (European Cities Marketing).



Олег Засадний

Директор департаменту «ЄВРО 2012»
Львівської міської ради
Львів, Україна


З 2008 року Директор Департаменту ЄВРО 2012 Львівської Міської Ради.

Відповідальний за організаційну складову підготовки міста Львова до Фінальної гри УЄФА ЄВРО 2012 (співпраця з УЄФА, Національним агентством «Укрєвроінфрапроект», федераціями футболу країн учасниць, асоціаціями вболівальників, туристичними операторами та готелярами, операторами громадського транспорту, агенціями безпеки).

Після участі в Розробці стратегії програми підвищення конкурентоспроможності міста разом з Моніторинг груп, з 2010 року Департамент відповідає за розвиток туризму та є відповідальним за розвиток туристичної інфраструктури, є офіційним партнером ГІЗ у питанням міжнародного співробітництва у процесі підготовки до ЄВРО 2012 та питаннях мобільності.



Сергій Кіраль

Начальник управління зовнішньо-економічних відносин та інвестицій
Львівської міської ради

Він отримав освіту за програмою МВА за напрямком «Менеджмент організації» в Лвівському інститиуті менеджемнту в 2002, а також пройшов курс навчання із Менеджменту в бізнес-школі імені Річарда Айві при університеті Західного Онтаріо (Канада) протягом 2001-2002 рр. Першу вищу освіту Сергій здобув у 1997 році в Львівському національному університеті ім. І. Франка, вивчаючи там англійську та французьку філологію. 

З 1996 до 2003 р. працював у багатьох проектах, фінансованих USAID і EuropeAID в сфері сільського господарства і розвитку МСП, до моменту отримання посади у відділі Маркетингу та бізнес-ровитку у Концерні «Хлібпром», одного з лідерів харчової промисловості України. До початку роботи в Львівській міській раді Сергій також працював як консультант з управління приватними підприємствами з такими клієнтами як Українсько-Канадіська група «Росан», Swedish Scanagri та ін. 

Коло його професійних досягнень охоплює: визначення інвестиційної політики Львова – 7-го за величиною міста України, що поєднує фінансування МФУ (міжнародних фінансових установ) для розвитку інфраструктури міста із приватними джерелами фінансування та проектів публічно-приватного партнерства з метою забезпечення привабливості міста для життя, відпочинку та ведення бізнесу; координування 38-мільйонним портфоліо проектів ЄБРР (Європейського банку реконструкції та розвитку); налагодження контактів зі Світовим Банком і Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) в консалтингу щодо управління відходами; продаж муніципальних облігацій; промоція приватних капітальних проектів через ресурс www.investinlviv.com, презентації під час проведення MIPIM (Міжнародна виставка комерційної нерухомості, Франція), RealExpo (Мінародна виставка комерційної власності та інвестицій, Німеччина), RealVienna (Спеціалізована виставка нерухомості та інвестиції в країнах Центрально-Східної Європи, Австрія), окремі інвестиційні проекти, тощо.



Штефан Тіз

Керівник агенції «mixedzone GmbH» (Гамбург)
media operations & communications worldwide

Народився 1957 року. Долучається до висвітлення наймасшатбніши хспортивних подій світу вже поняд 25 років. Розпочав свою кар’єру в якості спортивного журналіста в агенції новин, готуючи репортажі з багатьох Олімпійскьих ігор, Світових та Європейських чемпінатів.

У 1992 Штефан перейшов на позиції організаторів, приєднавшись до агенції з маркетингу спортнивних прав UFA – сьогодні SPORTFIVE – до моменту заснування власного бізнесу.

З 2003 працював на посаді медіа-директора підготовчого та організаційного комітету Чемпіонатів світу ІААФ (Міжнародна Асоціація легкоатлетичних федерацій) в Берліні у 2009 році. Після цього переїхав на певний час до Індії задля роботи на посаді Директора медіа операцій місцевого органіаційного комітету під час Commonwealth Games Delhi 2010. Наступний рік Штефан провів у Кроеї, призначений на посаду Керівника медіа операцій під час Чемпіонату Світу ІААФ 2011.

Під час Arab Games Doha 2011 та ІААФ чемпіонату світу з легкої атлетики в закритих приміщеннях в Стамбулі 2012 обіймав подібні посади – Медіа-менеджера та прес-делегата. Цього року також працював над органіацією медіа-центрів у приймаючих містах України під час проведення фінальної частини чеміонату Європи з футболу «ЄВРО 2012».



Андрій Сидор
 
Радник міського голови з питань туристичної інфраструктури, президент ГО «Етновир»
Львів, Україна

Засновник компанії «Дік-Арт» - компанії №1 з організації подій у Львові. З 2007 по 2010 працював начальником управління культури і туризму Львова. За час його роботи в міській раді Львів став культурною столицею України, вступив у  ECM, у місті відбувається понад 100 фестивалів, відкрився ТІЦ. З серпня 2010 – президент громадської організації «Етновир», яка є засновником Львівської туристичної конференції "Перемагай з Левом!".



Тимур Мазур

Керуючий Партнер Агентства 42

Працював на позиціях Івент директора та Директора по роботі з Клієнтами в мережевих та локальних агенціях серед котрих: EuroRCG (Україна), One2Remember (Росія), Events2Remember(Україна)

Два роки поспіль очолює проектну групу Alfa Jazz Fest. Відповідальний за розробку та впровадження інноваційних рішень розвитку Фетивалю. Має багаторічний досвід проведення масштабних заходів в України та за її межами.









Беата Паліш

Директор конгрес-бюро Кракова
Польща

Беата має понад 10 років досвіду роботи в сфері туризму та промоції міста. Вона в свій час обіймала посаду Начальника міського відділу промоції. Координувала чисельні промоційні проекти і щорічні заходи в Кракові, а також рекламні кампанії. Долучилася до розроблення першої промо-стратегії Кракова та координувала процесом її втілення. Була ініціатором та координатором проекту за сприяння ЄС: «Музейний продукт для обраних міст зі всього світу – Промоція музейних маршрутів Європи» і була заступником голови Комітету програми. Є автором Програми Ділового Туризму Кракова на 2011-2014 рр.

Вона отримала диплом магістра з Маркетингу та Менеджменту в Краківському економічному університеті і другу вищу освіту з Менеджменту міжнародного туризму і Європейських студій (MBA) в Краківській бізнес-школі (Краківський економічний університет).


Паола Казуболо

Виконавчий директор «Lovingenova» 
Відділ розвитку туризму та промоції, м. Генуя, Італія

Після року навчання в Університеті Клагенфурта завдяки гранту Міністерства культури Австрії, Паола закінчила навчання за спеціальністю «Сучасні іноземні мови» в Університеті Генуї в 1991.
Одразу почала працювати в галузі туризму на посаді асистента Директора Конгрес-центру Генуї. В 1993 р. вона отримала довід роботи в медіа-сфері на посаді асистента Генерального директора на одному з найвпливовіших телеканалів Італії - TV NETWORK.

В 1995 вона осіла в Генуї і почала працювати у Відділі організації подій, працюючи над організацією фестивалів, концертів, тощо.

2002 року її призначили начальником міського відділу маркетингу, відповідальною за втілення проекту «Генуя – Європейська культурна столиця 2004», водночас співпрацюючи з Кіно-Комісією Генуї.
В цей же час вона навчалася на магістратурі з маркетингу туризму в Університеті Генуї.

У 2008 вступила на посаду виконавчого директора Відділу розвитку туризму та промоції м. Генуя, а також очолила мережу центрів туристичної інформації. На цій посаді вона відповідальна за розвиток туристичного напряму та маркетинг міста. У 2009 році вона започаткувала комерційну діяльність ТІЦів (відділ продажів) і стала відповідальною за менеджмент персоналу в обслуговуванні клієнтів. Обожнює подорожі та фотографію.


Габріела Швайнбергер

Міжнародний бізнес-тренер і консультант

Габріела була Директором Департаменту Туристично-інформаційної інфраструктури у visitBerlin протягом 15 років, відповідальна за роботу 70 штатних працівників у 4 Центрах туристичної інформації і колл-центрі.

Габріела відповідала за стратегію, забезпечення якості, ефективну роботу команди і  розвиток людських ресурсів у Департаменті.

Вона покинула свою роботу для того, щоб працювати діловим та особистим тренером-радником.




Фрейя Сакс

Керівник Центру туристичної інформації
м. Гент, Бельгія

Фрейя працює ще з 2009 року в депаратменті туризму м. Гент. Вона має загальне уявлення про діяльність кожного підрозділу, оскільки пройшла через кілька посад в департаменті. Працювала в Центрі туристичної інформації, в відділі маркетингу і протягом останніх двох років – у відділі преси та торгівлі, приймаючи торгових партнерів та медіа.

6 місяців тому вона отримала можливість очолити одночасно центр туристичної інформації та відділ преси та торгівлі.

В свій час отримала диплом магістра з Менедженту туризму та рекреації в Університеті м. Левен.




Лев Кузнєцов

Заступник директора Агентства Міського Маркетингу
м. Санкт-Петербург

www.visit-petersburg.ru

В 2007 році почав працювати менеджером департаменту Guest Relation в мережі готелів Greekotel в Греції, в місті Іракліон. В 2008 році  продовжив свою кар’єру в Міському туристично-інформаційному центрі, провідним специалістом відділу стратегічного планування. Менш ніж за рік він перейшов на посаду головного спеціаліста відділу.

В 2009 році закінчив Санкт-Петербурзький Державний Інженерно-Економічний Університет, Факультет туризму. В червні цього ж року Лев перейшов на посаду заступника директора Агентства Міського Маркетингу міської влади Санкт-Петербурга.

В листопаді 2009 року Лев поступив у аспірантуру Санкт-Петербурзького Державного Інженерно-Економічного Університету. В 2012 році він успішно її закінчив і зараз працює над дисертацією для захисту ступеня кандидата економічних наук.

Лев мешкає в Санкт-Петербурзі. Коло його інтересів поза роботою охоплює: мандри, фотографія, автомобілі, музика, футбол, кіно.


Олена Голишева

Керівник Центру Туристичної Інформації
Львів, Україна

touristinfo.lviv.ua

З 1991 і до червня 2007 року – засновник і керівник БО «Мальтійська служба допомоги у Львові».
Липень 2007 – вересень 2009 – заступник начальника управління культури і туризму Львівської міської ради.
З жовтня 2009 року – керівник центру туристичної інформації, який визнано найкращим центром туристичної інформації в Україні під час конкурсу до Всесвітнього дня туризму 2012.


"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN