Сесії

Дмитро Шилюк
Industry Manager, Retail & Travel, Google Україна
Дмитро приєднався до команди Google Україна у липні 2010 року, відповідає за просування продуктів компанії та взаємодію з клієнтами у сегментах туризм та роздрібна торгівля (у тому числі електронна комерція)

Раніше Дмитро займав позиції акаунт-менеджера в локальних та мережевих рекламних агенціях, керував проектами для міжнародних клієнтів у телеком-, рітейл- та FMCG-секторах.

Освіту Дмитро здобув у НТУУ "КПІ" за спеціальністю "Міжнародна економіка" 

У вільний від роботи час захоплюється сноубордингом, плаванням та мандрівками.
Детальніше
Том Галтон

Керівник відділу міжнародних відносин у IMEX Group

Том Галтон розпочав свою кар’єру у міжнародній рекламній агенції Ogilvy & Mather в 1970 році після короткотермінової служби у британській армії. Разом із O&M він локалізувався в Лондоні та Сінгапурі, керуючи рахунками кількох готелів і туристичних компаній.

Протягом 8 років він працював директором з продажів у Тихоокеанському та Близькосхідному регіонах у мережі готелів Trusthouse Forte Hotels. Протягом цього часу він був директором з продажів і маркетингу у лондонському Grosvenor House Hotel. У 1985 Том Галтон став керуючим мережі готелів Supranational Hotels, що у Лондоні, і після семи років роботи перетворив цей готельний консорціум, що об’єднав бронювання та маркетинг, на третій найбільший у світі.  

Після наступних трьох років діяльності в якості генерального секретаря Міжнародної Асоціації Готелів у Парижі він став головним виконавчим директором Міжнародної Асоціації Конгресів і Kонференцій (ICCA), що базується в Амстердамі. У липні 2002 року і після майже восьми років у ICCA, Том Галтон вирішив повернутися до Великобританії і створити свою власну консалтингову компанію.

Він працює на постійній основі директором з міжнародних відносин в IMEX. До його обов’язків входить сприяння підвищенню політичної значущості ділового туризму в урядових колах Європи. Він також розробив Форум Майбутніх Лідерів IMEX і Кампанію професійного розвитку (Professional Development Pavilion).

У 2011 році він був нагороджений премією ICCA Moises Schuster Award за особливий вклад в розвиток галузі.


Детальніше
Нік Грінфілд
Голова відділу зв'язків з туроператорами, Європейська асоціація туроператорів (European Tour Operators Association – ETOA)
Пан Грінфілд отримав освіту за спеціалізацією «Сучасні мови» та «Європейські студії» в університетах м. Бат та м. Сієни (випуск 1995 р.)  і одразу розпочав кар'єру в сфері туризму. Він працював протягом року в США в освітній сфері і тоді ж став супроводжуючим туристичних груп в Європі (що він робить час від часу і сьогодні). За цей час він працював вже в понад 20 країнах. «Для того, щоб дійсно добре орієнтуватися в сфері туризму, необхідно пережити це на власному досвіді», - каже він.

Нік був керівником Національної ради з туристичної освіти (National Educational Travel Council) в Лондоні, набираючи на роботу та навчаючи гідів, і також організовуючи діяльність Ради та підписуючи ключові контракти. Нік відвідував майстер-класи та семінари, організовані ETOA, в якості туроператора протягом багатьох років, допоки не був офіційно прийнятий на посаду у 2009 р.

На своїй посаді в ETOA Нік Грінфілд в першу чергу відповідальний за співпрацю з туроператорами-членами ETOA. На його відповідальності є різноманітні напрямки: організація комерційних майстер-класів, відповіді на запити членів асоціації, лобіювання питань місцевого, національного та європейського рівня, а також написання статей про подорожі і туризм.

Нік проживає в Хайбері, Лондон, активно вболіває за «Арсенал» (Лондон, Великобританія) і володіє 7 мовами.
Поточні теми, на яких спеціалізується Нік, включають візові питання, ринки, що розвиваються, екскурсійна діяльність та масовий туризм.

Детальніше
Ганс Домінікус

Директор Центру досліджень, Amsterdam Marketing

На даний момент Ганс Домінікус працює директором Центру досліджень, розвитку та маркетингової інформації при Amsterdam Marketing. Закінчив Університет м. Бреда за спеціальністю «Управління туризмом» (1980р.); під час навчання також пройшов кілька курсів з маркетингу та стратегії. Працював у різних сферах міжнародного туризму, зокрема на операторів виїзного туризму, транспортні компанії та організації з управління туристичними напрямками.

Ганс приєднався до команди Туристичної і конвенційної ради Амстердаму в 1990 році і за час роботи займав різні управлінські посади. У 2013 році Amsterdam Marketing об’єднала кілька організацій і стала основною організацією, що займається просуванням і маркетингом Амстердаму.

Ганс був і є задіяним у кількох проектах (як інфраструктурних, так і промоційних) з формування потоків відвідувачів. 2009 року в співпраці з Університетом INHolland в Амстердамі та Шанхайським педагогічним університетом він заснував Центр знань з міського туризму.

Ганс Домінікус займає різні посади в рамках міжнародної туристичної мережі, а також входить до складу кількох комісій і дорадчих рад як на європейському, так і на світовому рівнях.
Детальніше
Томас Бангерт

Директор Display EU, TripAdvisor

Томас Бангерт народився у 1974 році в Німеччині. У 1997 році виїхав з Німеччини, щоб здобути освіту у бізнес-школі ESC Le Havre/ HEC, яку закінчив у 1999 році за спеціальністю «Економіка, маркетинг і підприємництво».

Томас почав свою професійну діяльність у консалтинговій компанії у сфері високих технологій в Парижі, але незабаром усвідомив, що насправді його цікавить туризм; тому в 2000 році він перейшов в туристичну індустрію і почав працювати на невеличку стартапову компанію під назвою Ifyoutravel, що входила до складу мультимедійного відділення корпорації LVMH.

Наприкінці 2001 року його перевели в головний офіс Ifyoutravel у Лондоні, після чого компанію купила корпорація Online Travel Corporation (OTC). Згодом OTC ввійшла до складу lastminute.com, а потім – до Travelocity (Sabre). Томас продовжував просуватися по корпоративній драбині: від комерційного директора до директора з питань продажів і зрештою – до медіа-директора в регіоні Північної Європи.

У квітні 2011 року Томас перейшов у TripAdvisor, де на даний момент займає посаду директора Display EU.

 

Детальніше
Єкатерина Волкова
Директор офісу Booking.com в Україні

Єкатерина закінчила Московський державний інститут індустрії туризму. Вона працювала на Rezidor Hotel Group – готель «Рэдиссон Славянская» в таких відділах, як рецепція, продажі тощо. Єкатерина відповідала за прогнозування, канали електронної комерції та тарифну стратегію. У 2011 році Єкатерина Волкова приєдналася до команди продажів Booking.com у Москві і займалася такими питаннями, як придбання і показники діяльності готелів – як великих готельних мереж, так і неготельних комплексів.

У лютому 2013 році вона переїхала до Києва у ролі директора офісу Booking.com в Україні, де відповідає за он-лайн готельний ринок у двох країнах – Україні та Молдові.
Детальніше
Володимир Дегтярьов

Генеральний директор PR-агенції Newsfront, засновник сервісу бігових екскурсій Kyiv Running Tours

Володимир має понад 11 років досвіду роботи в комунікаціях в неурядових організаціях, державних органах і бізнесі. З 2009 року очолює PR-агенцію Newsfront, керуючи колективом з понад 30 спеціалістів. Серед клієнтів агенції – міністерства та департаменти туризму інших країн, готельні мережі та туристичні оператори. Влітку 2013 року Володимир заснував та розвиває сервіс індивідуальних бігових екскурсій Kyiv Running Tours. 

Володимир часто виступає на професійних конференціях і семінарах, викладає в школі маркетингу BeFirst та школі продажів White Sales, пише колонки та статті в ділових ЗМІ на теми комунікацій та управління. У 2012 році Українська асоціація зв'язків з громадськістю визнала Володимира найкращим PR-спеціалістом з боку агенцій, а галузеве видання Marketing Media Review включило його в рейтинг «35 кращих професіоналів рекламно-комунікаційного ринку України до 35 років».

Детальніше
Дмитро Слинько

Редактор рубрики «Общество» і спецвипусків «Красивая страна», журнал «Фокус»

 

Журналістикою займається з 2001 року. Дмитро працював в інформаційному агентстві «Інтерфакс-Україна», газетах «Экономические известия», «Дело», «Сейчас», «Газета 24». В журналі «Фокус» працює з 2006 року. На даний момент Дмитро є редактором рубрики «Общество» і спецвипусків «Красивая страна».

Журнал «Красивая страна» з’явився у 2008 році як спецвипуск журналу «Фокус». Це мав бути одноразовий проект для реклами щотижневого «Фокуса», але через зацікавленість з боку читачів почав виходити регулярно (від двох до п’яти журналів у рік). Всього за шість років існування проекту підготовлено 25 випусків, присвячених як Україні загалом, так і її окремим регіонам (Карпати, Крим) чи великим містам (Київ, Львів, Одеса). Виходили також тематичні випуски (відпочинок з дітьми, гірські лижі) та журнали про інші країни («За границу без визы», «Рождество в Европе»). Особливість журналу «Красивая страна» – відсутність штатних працівників, окрім редактора. Кожен журнал готують журналісти-фрілансери, а також мандрівники, які не займаються журналістикою професійно.  

Детальніше
Лариса Хоманс

Засновник інформаційного ресурсу Coaching Meridian.org, коуч трансформаційних історій, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs].

Журналіст і психолог за освітою, Лариса має 20-річний досвід комунікаційної взаємодії у міжнародних організаціях і проектах, громадському секторі та бізнесі. З 2005 року успішно розвиває свою консалтингову, тренінгову та коучингову практику. Лариса провела близько 100 тренінгових і консультативних програм в Україні та інших країнах СНД. Вона активно співпрацює із бізнес-лідерами компаній, консультує державні інституції, неурядові організації та проекти. У 2010 році Лариса заснувала перший у СНД інформаційний коучинговий ресурс (www.coachingmeridian.org). 

Лариса викладає курси із стратегічних бізнес-комунікацій для учасників МВА програм Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs]. Лариса часто виступає на професійних конференціях, бере участь у дискусійних подіях, проводить відкриті майстер-класи, пише статті для ділових ЗМІ та ділиться історіями у рамках свого проекту One Day – One Story.

„Впливові історії – це каталізатор змін у житті людей, компаній і спільнот”, це – простір, що об’єднує і відкриває нові можливості”, - переконана Лариса Хоманс.  

Детальніше
Люк Шеньє
Директор зі стратегії, Havas Worldwide в Україні


20 років міжнародного досвіду у ролі креативного директора та директора зі стратегії для таких брендів, як Mazda, Rolex, Lipton, TNK, Peugeot, S7 («Сибір»), місто Монреаль, Віталій Кличко і багатьох інших.

Люк також отримав понад 50 національних і міжнародних нагород за досягнення у сфері комунікації.


Детальніше
Стефані Галлоб

Керівник проектів, відділ досліджень, Європейська туристична комісія (ETC)

Стефані Галлоб приєдналася до команди ETC (відділ досліджень) у 2012 році. Здобула освіту в Університеті прикладних наук IMC (м. Кремс, Австрія) за спеціальністю «Управління в туризмі та відпочинку». Саме під час навчання і сформувався її інтерес до обміну міжнародним досвідом і подорожування. Після закінчення навчання Стефані Галлоб набиралася досвіду, працюючи як у державному, так і в приватному секторі туризму в різних країнах Європи. В ETC Стефані, зокрема, відповідає за супровід та управління дослідницькими проектами, а також займається збором даних, необхідних для підтримки членів ETC, стейкхолдерів і громадськості загалом.

 


Детальніше
"TripAdvisor, and I personally, are very happy to participate in this event. The Ukraine market is becoming more and more important and we are very happy to share experiences and thoughts with the audience and are looking forward to doing more business with our existing partners and new partners"
Thomas Bangert, Director Display EU, TripAdvisor
"It’s a great opportunity to meet with professionals of the tourism and hotel industry, provide them with a better understanding of Booking.com vision and probably help to find something new and valuable for our common business."
Ekaterina Volkova, Director of Booking.com Office in Ukraine

“The Forum is first of all and most importantly about generating debate within Ukraine and within the city. Because until that debate happens at local level, no country, no destination, no city can actually really compete on the international market.”

Paul Kennedy, Director and Owner of Kennedy Integrated Solutions

“Для меня как организатора событий важно встретить коллег и пообщаться с коллегами из соседних областей: из области туризма, из области отелей и ресторанов. Это также чудесная возможность найти точки соприкосновения, где мы можем помочь друг другу.”

Тимур Мазур, керуючий партнер Агентства 42

“Через обговорення і зустрічі в рамках Форуму ми краще розуміємо, які ще потрібно заходи і пріоритети визначити, для того щоб ми дійсно спромоглися реалізувати комплексну стратегію розвитку міста і робити місто комфортним, привабливим для мешканців і для бізнесу.”

Сергій Кіраль, Львівська міська рада
“The Win with the Lion conference in Lviv is a very professionally organised congress which provides very useful and practical up-to-date information to its participants. I especially like the wide range of tourism related topics covered during its meetings, which give a good overview of the hottest topics in tourism today.”
Gabriela Schweinberger, international business coach and consultant, Berlin, Germany
“Win with the Lion is an event that everyone, even the most experienced travel professional, can learn from. It’s a great opportunity to hear experiences, share ideas and make connections. And the fact that it’s held in a gem of a city like Lviv just makes it even more appealing.”
Nick Greenfield, European Tour Operators Association, London, Great Britain
UK
EN